Sék it Pisti!

Két unatkozó embör mindennapjai és problémái.

Surmó twitter

Rendeld elő még ma!

gabo09 2010.09.08. 20:03

Komolyan fontolóra vettem, hogy az Assassin's Creed: Brotherhoodot előrendelem már most ,tesztek meg mi egymás ismerete nélkül. A Platinumshopnál (számomra a legjobb/legmegbízhatóbb webshop amivel eddig "üzleteltem") 11.990 FT és ugye nincs kiszállítási díj ami nekem elég nagy előny. Ezen kívűl még egy óriásposztert is adnak az előrendelőknek ajándékul. Szerintem holnap előrendelek rá addig is ne habozz hissz itt a link: http://www.platinumshop.hu/index.php?data[mid]=2&data[id]=2149

UPDATE: Előrendeltem és már allig várom ♦

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sverige-troll.blog.hu/api/trackback/id/tr872281177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása