Sék it Pisti!

Két unatkozó embör mindennapjai és problémái.

Surmó twitter

Látogatás az állatorvoshoz

Christer Bowers 2010.08.31. 11:18

Tádé már nagyon régóta beteg. Egyfolytában vakaródzik,de olyan őrülten,hogy néha a hátára fordul és segíteni kell neki felkelni. El akartam vinni állatorvoshoz,de a hatalmas szakértő szüleim azt mondták ne aggódjak,majd elmúlik. Hát nem múlt el... 9:45-kor(onnan tudom,hogy ekkor érkezett az utolsó üzenet Gabotól mielőtt elmentem volna) levittem a Vetlabor Állatorvosi rendelő és laboratóriumba kivizsgálni.
Először bementem és elmodtam mi vele a baj. A nő megnézegette a szőrét és a bőrét. Kapargatta,aztán azt mondta: "Ez sok minden lehet... gomba,rüh vagy allergia."
Vett tőle kaparékot amit majd megvizsgálnak és péntekre kitenyésztik,hogy megtudjuk mi a baj. Amíg a nő a minikéssel kaparta Tádé hátát addig nekem kellett fognom a fejét,hogy ne kapjon hátra. Jól megharapott...de nem történt semmi baj mert fújtak a kezemre alkoholt meg kaptam rá kötést is(amikor kimentem anyám majdnem szívrohamot kapott a kötés láttán...). Ezután kapott egy injekciót(nem tudom,hogy így kell-e írni) a gyógykezelés megkezdése képpen. Persze amint bement a tű a bőre alá elkezdett visítani... Utána valami krémmel lekezelte a nő a kaparékvétel helyét(persze ettől is iszonyúan visított) és már jöhettünk is haza. Egy ideig csak ült a ketrec sarkában és felfújta magát. Aztán adtam neki paprikát és egy kicsit megnyugodott... Érthető módon most egy ideig nem mehet "társaságba" és nem simogathatom meg a másik 2 malacot közvetlenül utána.

















 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sverige-troll.blog.hu/api/trackback/id/tr22261119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása