Sék it Pisti!

Két unatkozó embör mindennapjai és problémái.

Surmó twitter

Füstebent tervek a mai napra

Christer Bowers 2010.09.17. 10:22

Elsősorban szerettem volna egy új videót csinálni ugyebár Gabo dázsvírrel.Tök jó,neki csak 3 órája van én meg egésznap itthon vagyok. Egy nagyon fasza kis videót össze tudtunk volna dobni.... Köszönöm "drága" nagyanyámnak,hogy itt van és ezt meghiúsítja!

Másodsorban végre lett volna 3 napom(csütörtök-péntek-szombat) ugyebár amikor senki nincs a lakásban reggeltől estig. 7-től estig tök egyedül lettem volna és végre el tudtam volna kezdeni énekelni abban a biztonságot adó tudatban,hogy senki nem fog hirtelen benyitni a lakásba/szobába.... Köszönöm "drága" nagyanyámnak,hogy itt van és elveszi tőlem ezt a ritka lehetőséget,valamint ezzel elég nagy ívben hátráltatja a karrieremet(ezt az utóbbi időben elég sokan teszik,de nem tudják,hogy minél  többször vagyok ideges/szomorú annál nagyobb bennem a kiadásra váró harag ami ugyebár nélkülözhetetlen az én műfajomban)...

Harmadsorban lett volna ugyebár 3 napom amikor senki nem bombáz idiótaságokkal és semmi dolgom nem lett volna. Szóval ezt a 3 napot használhattam volna arra is,hogy csak pihenjek és bámuljak ki a fejemből... Köszönöm "drága" nagyanyámnak,hogy itt van és egyfolytában zaklat,amitől csak még közelebb kerülök az idegösszeroppanáshoz....

Negyedsorban lett volna 3 napom amikor ugyancsak a hirtelen benyitásoktól védve festhettem és rajzolhattam volna. Utálom ha néznek munka közben, azt meg még jobban ha faszságokkal zavarnak.... Köszönöm "drága" nagyanyámnak,hogy ebben is hátráltat.

Összegezve: lett volna 3 napom amikor hasznos dolgokat csinálhattam volna,miközben hál' Istennek(aki nem létezik) egyedül,csendben és nyugalomban lehettem volna...
Így most egésznap a gép előtt ülök és nem csinálok semmit(csak,hogy teljen az idő) vagy éppen ráhajtok a BioShock platinumra amit a Dualshock 3 kontrollerem bán,mivel a nagyanyám egyfolytában hülyeségeket beszél hozzám ----> ezzel elvonja a figyelmemet ----> állandóan meghalok ----> kurvára ideges leszek még a mostani alap hangulathoz képest is -----> izomból(ez nagy szó,mivel nekem nincsenek izmaim) földhöz baszom a kontrollert,de úgy,hogy a plafon adja neki a másik ütést....
Ennyi...ha apám nem jön haza fél 12-re akkor én üldözöm el valahogy mert AZ ÉN PIHENÉSEMET SENKI NEM TEHETI TÖNKRE!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sverige-troll.blog.hu/api/trackback/id/tr502302670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása