Sék it Pisti!

Két unatkozó embör mindennapjai és problémái.

Surmó twitter

Egy ok,amiért azt gondolom,hogy nem létezik semmiféle isten

Christer Bowers 2010.09.17. 09:27

Már napok óta beteg vagyok ami már önmagában is büntetés,de amikor tegnap kijátszottam a "mostmár nagyon szarul vagyok,had ne menjek iskolába" sablont úgy gondoltam végre megkapom amit megérdemlek: 4 napos hosszúhétvége,amiből minimum az első 3 napot tök egyedül tölthetem itthon és paródiákat csinálhatok. De nem ... 15 éves vagy basszátok meg, 15! Apámék egyfolytában azt mondják,hogy jaaaj ők már 8 évesen egyedül utaztak be Pestre edzésre és én is lehetnék egy kicsit önállóbb... erre mit csinálnak? RÁMCSŐDÍTIK A NAGYANYÁMAT,HOGY KÍSÉRJEN EL AZ ORVOSHOZ AKI, KÖNYÖRGÖK BAZMEG, 5 MEGÁLLÓRA ÉS ONNAN  MAX 30 MÉTER SÉTÁRA VAN TŐLÜNK!
Egyfolytában zaklat engem, mondjuk már az önmagában,hogy itt van és KURVÁRA SEMMIT NEM CSINÁL, CSAK NÉZI A SZAPPANOPERÁIT is elég idegesítő,mert így nem tudok hangokat felvenni meg úgy egyáltalán bármit csinálni. Nem tudom mi a fasznak van itt,úgyanúgy csak bámulja a tévét mintha otthon lenne. Ha kimenne a vidéki házukba(elvileg már tegnap ott kellett volna lennie) ott legalább nem engem baszogatna meg el tudná magát foglalni a kertben. De ennek mi a fasz értelme van? Tudok magamnak teát főzni,kaját melegíteni, egyedül is el tudom szopogatni a mukoangint vagy mi a faszt.... NEM VAGYOK HALÁLOS BETEG, csak néha kifújom az orromat meg köhögök egyet.
Kurvára elegem van abból,hogy egyfolytában ez van. Amikor végre lenne néhány plussz szabadnapom  akkor muszáj itt lennie és midnent elbaszni.... Így sajnos a tervezett videóinkat se tudjuk megcsinálni Gabo dázsvírrel...
Csak annyit mondok: Ezért nem hiszek Istenben,mert ha létezne akkor nem baszna el mindent. (Eleve milyen Isten az,aki rossz embereket is teremt csak azért,hogy utána figyelhesse ahogy a Pokolban szenvednek...) és még utszónak annyit : A KIBASZOTT ROHADT GECIS KURVA ÉLETBE,HOGY MEGINT JÓL EL KELLETT BASZNI A HOSSZÚHÉTVÉGÉMET!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sverige-troll.blog.hu/api/trackback/id/tr42302584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása